Centrale telefoniczne

Opublikowano dnia 10-03-2023

Centrale telefoniczne

Komunikacja wewnętrzna w firmie odgrywa bardzo ważną rolę, dlatego istotne jest, aby wdrażać w obrębie przedsiębiorstwa rozwiązania mające na celu jej usprawnienie. Mowa tu na przykład o coraz popularniejszych centralach telefonicznych. Sprzedażą, instalacją oraz serwisowaniem tych systemów zajmujemy się w sklepie Elektropek. Zapraszamy firmy i instytucje publiczne z Białegostoku czy okolicznych miejscowości do skorzystania z naszych kompleksowych usług.

alarm

Instalacja central telefonicznych – dlaczego warto?

Centra telefoniczne stanowią zespoły sprzętów łączące abonentów danej sieci telekomunikacyjnej. Umożliwiają one pracownikom danego przedsiębiorstwa przekierowywanie połączeń z wykorzystaniem numerów wewnętrznych. Ich zastosowanie w obrębie danej działalności przekłada się często na takie korzyści jak:

  • ulepszenie komunikacji pomiędzy pracownikami oraz kadrą pracowniczą i Klientami;
  • możliwość zwiększenia zysków dzięki sprawniejszemu przebiegowi procesów sprzedażowych;
  • podwyższenie jakości obsługi Klienta, co z kolei wspiera budowanie pozytywnego wizerunku marki;
  • bieżące kontrolowanie funkcjonowania firmy (niektóre systemy posiadają funkcje nagrywania rozmów czy też zbierania statystyk);
  • oszczędność czasu i pieniędzy.

Wymieniowe zalety powodują, że omawiane rozwiązanie może doskonale sprawdzać się zarówno w małych, jak i większych firmach. Zwłaszcza w drugim przypadku znacznie wpływa na komfort pracy zespołu oraz zadowolenie Klienta z profesjonalnej obsługi. Dzieje się tak ze względu na ilość działów oraz zatrudnionych pracowników w obrębie dużego przedsiębiorstwa, a także na ulokowanie siedzib danej firmy w różnych miastach – wówczas funkcjonalna centrala telefoniczna stanowi wyposażenie niemal niezbędne.

alarm

Wybór central telefonicznych

Poszczególne urządzenia różnią się pod względem na przykład dostępnych funkcji czy też ilości obsługiwanych linii, zatem planując wdrożenie opisywanego systemu w swojej firmie, warto początkowo zastanowić się, jakie są nasze oczekiwania i potrzeby. Dostępne w sklepie Elektropek telefony umożliwiają między innymi:

  • ✔ nagrywanie rozmów
  • ✔ przekazywanie połączeń w przypadku nieobecności pracownika
  • ✔ blokowanie połączeń złośliwych czy też anonimowych
  • ✔ ustawienie muzyki podczas oczekiwania na połączenie
  • ✔ prowadzenie rozmów konferencyjnych
  • ✔ ustawienie indywidualnych dzwonków
  • ✔ korzystanie ze słuchawek zarówno przewodowych, jak i z funkcją EHS
Niektóre urządzenia mogą nie tylko współpracować z pozostałymi aparatami w przedsiębiorstwie, lecz także zarządzać kontrolą dostępu do drzwi wejściowych czy też bramy. Podłączenie wideodomofonu pozwoli weryfikować, za pomocą jedynie swojego telefonu służbowego, kto próbuje przedostać się na teren firmy. Sam telefon może natomiast pełnić funkcję pilota, co zwiększy poziom nie tylko bezpieczeństwa, lecz także komfortu.
Należy wiedzieć również o tym, że centrale telefoniczne dzielimy na dwa rodzaje ze względu na typ ich podstawowego elementu, a więc łącznicy. Wyróżniamy łącznice pośrednie i bezpośrednie. Te pierwsze są wyposażone w specjalne układy rejestrowe, których podstawowym zadaniem jest zbieranie informacji o połączeniach. W drugim przypadku zarządzenie połączeniami w centrali odbywa się od aparatu abonenta, przy czym nie używa się dodatkowych urządzeń. Łącznice mogą być obsługiwane ręcznie, w sposób automatyczny-elektromagnetyczny, automatyczny-elektroniczny oraz automatyczny-cyfrowy.

Centrala telefoniczna od sprawdzonego dostawcy

Planując wdrożenie tego systemu w swoim przedsiębiorstwie, warto nawiązać współpracę z naszymi specjalistami ze sklepu Elektropek z siedzibą w Białymstoku. Od lat sprzedajemy, instalujemy i konfigurujemy centra telefoniczne, a w ofercie posiadamy ich różne rodzaje, co pozwala dopasować odpowiednią wersję do potrzeb i wielkości danego biznesu. Mamy bogate doświadczenie i specjalistyczną wiedzę, którą chętnie dzielimy się z naszymi Zleceniodawcami – zapewniamy profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru i użytkowania nowoczesnych systemów komunikacji wewnętrznej, a także kontroli dostępu czy rejestracji czasu pracy. Zapraszamy do kontaktu, aby porozmawiać na temat szczegółów.

Galeria